Veel gestelde vragen
Hoe werkt het afhalen van artikelen?
Dit is alleen mogelijk n.a.v. een afspraak, wij zijn Donderdag en/of Vrijdag op afspraak geopend.
Indien u vooraf uw bestelling via de webwinkel heeft besteld, ontvangt u van ons
een mail met de mogelijke afhaaltijden en een afhaalbewijs.
Bij de bestelling kunt u uw voorkeur van afhalen aan ons door geven,
wij proberen hier dan rekening mee te houden.
Bij de bestelling kunt u uw voorkeur van afhalen aan ons door geven,
wij proberen hier dan rekening mee te houden.
Waarom minimale verzendkosten bij een kleine bestelling?
Verzendkosten zijn niet alleen de kosten van bijv. postNL, maar ook
de behandelings- & verpakkingskosten . Wij hebben getracht dit tot
een minimum te beperken, maar 8 Euro incl. Btw (Eur. 6,61 ex Btw)
is het minimum.
Wij hebben er bewust voor gekozen om het u mogelijk te maken ook
enkele stuks te bestellen, hierdoor kunnen kosten voor behandeling &
verzending niet lager.
Afhalen nadat u via de webwinkel besteld heeft, kan natuurlijk in alle
gevallen altijd Gratis.
Hoe kom ik erachter dat een artikel echt op voorraad is?
Kunt u ons bereiken via onze klantenservice 055-5330300 of via email Info@keukenonderdelen.nl
Kunt u ons bereiken via onze klantenservice 055-5330300 of via email Info@keukenonderdelen.nl
Terug sturen van ongeopende verpakkingen. Kan dat?
Ja, dat kan. Maar er zitten wel spelregels aan. Zie hiervoor
artikel 6 van de Algemene Verkoop & Leveringsvoorwaarden.
Het is raadzaam om uw retourzending te laten voorzien van een track&trace code.
Zo weet u of uw pakket is aangekomen.